Sisältää mainontaa
Huonekalubrändien arvostus on nyt tutkittu ja kotimainen Isku on valittu kaikkein arvostetuimmaksi huonekalubrändiksi Taloustutkimuksen toteuttamassa Brändien arvostus 2018 -tutkimuksessa*.
Yhteistyössä Markkinointi & Mainonta -lehden kanssa tehdyssä Taloustutkimuksen toteuttamassa tutkimuksessa selvitettiin 9 huonekalubrändin ja yhteensä 541 brändin arvostusta. Iskun todettiin olevan paitsi arvostetuin, myös erittäin tunnettu, sillä sen tuntee peräti 99 prosenttia tutkimukseen vastanneista. Myös tunnettuuteen suhteutettu imago nousi vertailuryhmänsä parhaaksi.
Eino Vikströmin vuonna 1928 Lahteen perustaman perheyrityksen Iskun toimitusjohtaja Arto Tiitinen on kiitollinen siitä, että kotimainen ja vastuullinen Isku nousee suomalaisten arvostuksessa korkealle.
”Isku on kalustanut suomalaisten koteja, kouluja, työpaikkoja ja terveydenhoidon kohteita sekä kulkenut suomalaisten elämässä mukana yli 90 vuoden ajan. Olemme oppineet paljon ja olen ilahtunut siitä, että kotimainen laatu, vastuullinen tuotanto sekä kalusteiden kestävyys ovat edelleen tärkeitä asiakkaille ja jopa uudessa nousussa”, Tiitinen toteaa.
Tutustu Iskun monipuoliseen tuotevalikoimaan ja ajankohtaisiin tarjouksiin täällä → isku.fi/koti